- sz: olyan nyer adogats, melynl az ellenfl nem tud hozzrni a labdhoz.
- Kettshiba: az adogat elrontja mindkt szervjt, gy az ellenfl nyeri a pontot.
- Nyer ts: olyan ts, amibe az ellenfl bele sem tud rni
- Ki nem knyszertett hiba: indokolatlan ronts
- Break (brk): amikor az egyik versenyz elveszi ellenfele adogatst.
- Breakpoint (brklabda): csak egy pont kell ahhoz, hogy a versenyz elvegye az ellenfl adogatst
- Matchpoint (meccslabda): pont a meccs megnyershez
- Tie-break: rvidtett jtk, a jtszma (szett) eldntsrt vvjk 6:6-os llsnl
- Rpte: kzvetlenl a hl mellett megttt ts
- Szerva-rpte jtk: az adogat a szerva utn rgtn felszalad a hlhoz, hogy egy nyervel befejezze a pontot
- Elts: a versenyz elti a hlnl ll ellenfele mellett a labdt
- temels: a versenyz magasra ti a labdt, temeli a hlnl ll ellenfelt
- Lecsaps: magasra rkez labda gyors lecsapsa, amibe az ellenfl tbbnyire nem tud belerni
- tfordtani egy tst: tenyeressel visszaadni egy fonkra rkez labdt
- Challenge (slyomszem): j technikai lehetsg, vits esetekben a jtkos krheti, hogy ellenrizzk, valban kinn volt-e a labda
|